wtorek, 12 lipca 2016

Szydełkowa biała muszla

Witajcie po małej przerwie. Kilkanaście dni mnie nie było, bo byłam na urlopie, ... słońce, woda, las... ale w żaden sposób nie leniuchowałam... Dziś prezentuję serwetkę w kształcie muszli w kolorze białym. Szybko robiona, bo na prezent.



Muszelkę wrzucam na wyzwanie do D.I.Y.

p.s. jestem na etapie przetworów na zimę... obecnie na tapecie jest cukinia...
macie jakieś sprawdzone przepisy na jej przetworzenie? będę wdzięczna :)

pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze
JJka

12 komentarzy:

  1. bardzo mi sie podobają te serwetki może kiedyś sie pokusze i zrobie :) Twoja piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, znam ten wzór, bo sama taką serwetkę zrobiłam z resztek bawełny (po bluzce). Moja jest czerwona. Twoja wersja prześliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności ! Piękna serweta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta biała jeszcze ładniejsza jest niż poprzednia, brązowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka :) o bardzo ciekawym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. serweta prezentuje sie wspaniale )

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serweta :) Niestety nie robiłam nic z cukinii, ale u Di widziałam ciekawie wyglądające przetwory (http://www.digotuje.pl/search/label/Przetwory%20z%20warzyw) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie odnalazła się Twoja serweta w morskim klimacie! Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y. czyli zrób to sam!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, jestem pod ogromnym wrażeniem. Cudnie wygląda ten muszelkowy wzór.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszła ta muszelka. Dziękuję za zabawę z D.I.Y.

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDNA !!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...