środa, 23 marca 2016

Moja Wielkanoc 2016 w decoupage

Tym razem chwalę się wielkanocnymi jajkami w decoupage. Zarówno wydmuszki gęsie do zawieszenia, jak i drewniane jajka do postawienia lub położenia. Istne szaleństwo. Jak zwykle najbardziej skomplikowane było lakierowanie, bo kupiłam lakier bardzo rzadki i wszystko mi spływało.
Eh... wystarczy.




Jajka lecą na blog Art-Piaskownicy



Poza tym przypominam o mojej "rozdawajce" z okazji rocznicy bloga ;)

pozdrawiam i dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze
jjka

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wysyp pisanek. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca ilość ślicznych pisanek:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Istne szaleństwo jak sama napisałaś!!! Cudne jajeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wszystkich Twoich zgłoszonych prac pisanki podobają mi się najbardziej, ale wszystko jest śliczne. Dzięki jeszcze raz za udział w wyzwaniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję w imieniu całej Art Piaskownicy za udział w wyzwaniu i tą niezwykle wiosenną pracę!
    Do zobaczenia na blogu Piaskownicy :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...