wtorek, 17 marca 2015

Co na blogu będzie...

Obiecałam, że podam w jakiej tematyce będzie ten mój blog.
zdecydowanie w tematyce robótkowej, czyli robótek na szydełku, na drutach oraz szyciu. Nie jest mi również obca technika decoupage. 
W gotowaniu też nie jestem najgorsza... zwłaszcza jeśli są to produkty z własnego ogródka i własną ręką (łopatą i grabiem) ogarniane . 
A więc pojawią się tutaj oprócz robótkowych również wpisy na temat gotowania, ogródka.... i polityki....
no dobrze.... żartuję z tą polityką 
Na drutach robię od ponad 25 lat, na szydełku jeszcze dłużej.... decoupage poznałam w 2007 roku i zakochałam się.... 
od pół roku ucze się krawiectwa... takiego prawdziwego... w szkole...
6 lat temu stworzyłam sobie robótkową pracownię... małe pare metrów kwadratowych.... ogarniam... ale jakiś czas temu stwierdziłam że brak mi miejsca na maszynę do szycia.... jak to możliwe???
no i główne pytanie (bez odpowiedzi) ... jak na te wszystkie hobby znaleźć czas???
na moim blogu oprócz prezentowania moich prac/wypocin, będę pokazywać linki które mnie inspirują oraz to wszystko co wyjdzie mi spod "czaszki"  ...
będziecie musieli to przeżyć 

ale serdecznie zapraszam do czytania i komentowania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...