niedziela, 26 lipca 2015

Szydełkowy sweterek "góra na dół, dół na górę"

Kolejny sweterek w kolorze lawendy zrobiony na zamówienie nazywany przeze mnie "góra na dół, dół na górę", czyli można go nosić na dwa sposoby. Pierwszy to wtedy gdy u góry mamy wąski kołnierz, a dół jest półokrągły (pierwsze trzy fotki), a drugi gdy półokrągły dół przeistacza się w szeroki kołnierz, a na dole jest na prosto (pozostałe trzy fotki). Bardzo ciekawe i nie nudne rozwiązanie, prawda? Z jednego sweterka można mieć aż dwa. Chyba każda kobieta to lubi :)






Projekt 39/52 2015 


Pracę zgłaszam do wyzwania w Kreatywnym Bazarku


pozdrawiam i dziękuję za Wasze komentarze
jjka



38 komentarzy:

  1. Super sweterek, taki wielofunkcyjny, stosowny do okazji jaka nam najbardziej odpowiada.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) właśnie ta wielofunkcyjność nam kobietom najbardziej odpowiada ;)

      Usuń
  2. Och śliczny sweterek i to jeszcze w tak cudnym kolorze. Bardzo mi się podoba. Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że można sweterek nosić na dwa sposoby, to jeszcze właścicielka ma gwarancję, że nie spotka nikogo w takim samym. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozwiązanie i śliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki sweter ??? Niemożliwe !!! Jest niesamowity i kolor - piękny !!! Kiedyś próbowałam zrobić coś jakby podobnego, ale nie udało się. Trzeba było pruć. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Zanim powstał ten (kolejny), to mój pierwszy też uległ pruciu... bo miał nie taki kształt jaki sobie wyobrażałam... nie ma się co poddawać! ;)

      Usuń
  6. Na takie cudo to się nie porwę fantastyczne rozwiązanie "dwa w jednym"

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały sweterek :-) Doskonały fason i przepiękny kolor :-)
    Bardzo podoba mi się, że można go różnie zakładać w zależności od potrzeb i nastroju :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek!!! Piękny kolorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i niezwykle pomysłowy ;) Na pewno znalazłby przyjaciół w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweter w cudownym kolorze - czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysl z tym zweterkiem. Pieknie wyglada. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny sweterek!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rozwiązanie i śliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny patent!!! Wzór prześliczny; piękny sweterek wyprodukowałaś, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...