wtorek, 9 czerwca 2015

Decoupage - komplet kuchenny

U Decu Style znalazłam wpis o kolejnym wyzwaniu decoupage pt. moje "the best of", postanowiłam wziąć udział, jednakże skoro blog prowadzę od zaledwie trzech miesięcy, a przez ostatnie 3 lata nie robiłam nic w tej technice, więc żeby wziąć udział muszę odświeżyć moje stare prace decoupage pisząc nowy post.

Tak więc przedstawiam Wam moją pracę sprzed ponad trzech lat, czyli komplet kuchenny w postaci zegara oraz wieszaka na ręczniki papierowe:






Jeśli podoba się Wam moja praca, to zapraszam do mojej galerii na picasa lub na strone FB do oglądania moich pozostałych starych prac.

Tak więc zgłaszam się do VI wyzwania decoupage u Decu Style



Tak na prawdę można zgłosić dwie prace, dlatego też chciałam zgłosić moją drugą starą pracę.... ale nie.... właśnie przygotowuję nową rzecz... a właściwie komplet. Kończę go, schnie, zaprezentuje w ciągu kilku najbliższych dni, ale już jestem z niego dumna.:)

pozdrawiam
jjka

p.s. dziękuje Wam wszystkim za tak tyle przemiłych komentarzy :*

15 komentarzy:

  1. Uroczy komplecik :)
    Ja co prawda jestem początkująca w tej dziedzinie, ale może też się skuszę na udział w wyzwaniu. Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet z fajnym motywem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny komplet :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet z moimi ulubionymi różyczkami. Wszystkie prace bardzo mnie się podobają i bolerko i płaszczyk ''ala obrus'' po prostu cieszę się , że do Ciebie trafiłam. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet i nic nie stracił na uroku przez ten czas. Ach ta cudna klasyka - zawsze się sama obroni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplet!!! Zakochałam się w nim :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Superbe découpage !!!!
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny, różany, pastelowy - piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet :)
    Bardzo bym tylko prosiła o zmianę na początku posta z Decou.. Na DECU Style :)
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza, witaj na mim blogu :)
      tylko nie za bardzo rozumiem co miała bym zmienić, Nazwę Decou Style na co???

      Usuń
  10. Wszystkim dziękuje ślicznie za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...