wtorek, 24 listopada 2015

Gościnna Projektantka w "KTM"

Dziś krótko, bo ostatnie dni są dla mnie bardzo pracowite. Zapewne większość z Was wie, że uczę się szyć i uczestniczę już drugi rok w kwalifikacyjnym kursie zawodowym z krawiectwa, a to związane jest z egzaminami teoretycznymi i praktycznymi. Pierwsze z nich już za parę dni. Teorii jest ogrom! A ja już z racji wieku zapomniałam co to "wkuwanie" :). Tak więc trzymajcie za mnie kciuki!
Szydełko i druty co prawda nadal mi towarzyszą i coś tam działam, ale nie mam czasu na fotografowanie ich. Dzień za krótki, noc nadchodzi już bardzo szybko. No i praca zawodowa....
Bardzo Was przepraszam i obiecuję że w ciągu dwóch-trzech tygodni wszystko nadrobię.

Tak więc dziś tylko linkuję do mojego kolejnego gościnnego wyzwania... tym razem w Klubie Twórczych Mam.  Pod linkiem znajdziecie nie tylko zasady zabawy, ale i kilka moich prac jako inspirację. Dodam również, że dla Zwyciężczyni zabawy przeznaczyłam skromną nagrodę.
Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie.

"Daleki Wschód"

pozdrawiam i zapraszam
JJka

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...