piątek, 18 grudnia 2015

Zakończone wyzwanie w "KTM"

Właśnie zakończyło się wyzwanie w KTM którego byłam Gościnną Projektantką. Tematem zabawy był "Daleki Wschód"

W zabawie niestety wzięło niewiele blogerek, zapewne z powodu przyszykowań do Świąt Bożego Narodzenia. Takie to zadania każdej pani domu.
Tak na prawdę udział wzięły: Anislawa i Beva.

Anisława z blogu: Zaciszność
wykonała karteczkę:
Natomiast Beva z blogu: Beva Handmadestworzyła szydełkową japoneczkę:


Obie blogerki stworzyły przecudne prace i trudno mi było wybrać tę pierwszą. Dlatego zdecydowałam, że obie otrzymają ode mnie drobne upominki za udział w zabawie. Dedykowaną zwyciężczyni szydełkową serwetkę oraz drugą rzecz niespodziankę słusznie rozdzieliłam i za chwilę-moment wysyłam.

A ja nadal próbuje się uczyć do egzaminu (z naciskiem na słowo "próbuję" ;) ) i pomimo zbliżających się świąt nie próżnuję i tworzę (szydełko, druty, decou), o czym już wkrótce będę się chwalić.

pozdrawiam serdecznie
jjka

1 komentarz:

  1. Fantastyczny temat wyzwania. Rzeczywiście obie prace sa pene uroku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...