niedziela, 20 września 2015

W jakim mieście mieszkam?

Teraz już chyba wiadomo w jakim mieście mieszkam?? :)

Projekt i fotografia - Karol Kielan Foto
Realizacja i ułożenie - ja czyli JJka
Projekt i fotografia - Karol Kielan Foto
Realizacja i ułożenie - ja czyli JJka
To interpretacja flagi mojego miasta i przygotowane do konkursu fotograficznego.
Jak się podoba ten pomysł?

A teraz z niecierpliwością czekam na zdjęcia z sesji fotograficznej moich ostatnich prac, które się wtedy odbyły.... bo nie mam co pokazywać na blogu :(


Pozdrawiam Was serdecznie.
Uwielbiam czytać Wasze komentarze oraz ciągle nieśmiało przypominam o głosowaniu na mój blog na stronie CORICAMO.
Każdy głos dla mnie się liczy, dziękuję i całuski ślę - jjka

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie: nominowałam Cie do LIEBSTER BLOG AWARDS :
    http://szydelkowamagda.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zobaczyć kto niedaleko mieszka :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł! Bardzo podoba mi się taka wizytówka Twojego miasta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...