wtorek, 7 kwietnia 2015

Jasno-zielona tunika na szydełku

Święta, Święta... i już po Świętach, a mnie jeszcze przed udało się skończyć wiosenną tunikę, (choć koleżanka twierdzi że śmiało może być sukienką),  którą planowałam założyć jako "świąteczno-wiosenną kreację". No ale cóż, ... niestety pogoda okazała się bardziej zimowa niż wiosenna (łącznie z padającym śniegiem), a więc tunika powisiała na manekinie i musi jeszcze poczekać na zaprezentowanie jej na żywo. Jednak mogę pochwalić się nią na blogu :)
Koncepcja i wzór własny, włóczka Kotek wiskozowy, kolor jasny zielony.








Dodatkowo chciałabym pochwalić się, że na początku roku zdecydowałam się wziąć udział w zabawie organizowanej przez YADIS, polegającej na tym że w ciągu roku należy stworzyć 52 prace-projekty.
Jednakże skoro ja w roku robię dużo więcej niż 52 rzeczy, a dodatkowo od kilku miesięcy uczę się szyć, postanowiłam moje prace (projekty) podzielić na dwie grupy: 1. szycie, 2 szydełko i inne. I o ile szydełkowe projekty w ilości 52 to dla mnie "łatwizna" ;), to w szyciu może okazać się to bardziej skomplikowane. 

Dlatego ciekawa jestem, czy uda mi się skończyć te podwójne wyzwanie 52 projektów w tym roku.
Tak więc powyższa tunika jest obecnie moim projektem szydełkowym nr 9/52 
Poprzednie szydełkowe można obejrzeć tu oraz tu:
Natomiast te szyciowe tutaj


pozdrawiam 
jjka

18 komentarzy:

  1. Cudna i zielona...
    Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale piękna jak dla wiosny

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna tunika:))a moja leży już dwa lata:))aż mi wstyd:)pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      żaden wstyd... ta moja również przeleżała ponad rok (o innych nie wspomnę ;) ) To chyba jest "normalne" u każdej z szydełkomaniaczek ;)

      Usuń
  4. Wspaniała tunika :-) Piękny kolor :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyzwania postawiłaś sobie niezłe, trzymam kciuki w ich realizacji:). Tunika cudna, na wiosnę tylko zielone:)). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      i mam nieskromną nadzieję, że mi sie uda :D

      Usuń
  6. Ola bom dia
    seu blog é muito bonito
    o vestido ficou lindo parabens !!
    um abraço!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna tunika :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Seus trabalhos são lindos, parabéns!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...