czwartek, 30 kwietnia 2015

Szydełkowe ponczo w czarno-szaro-białych kolorach

Szycie, szyciem, ale nie mogę zaniedbywać szydełka i drutów! No przecież to moje uzależnienie! :)
Uszyta ostatnio i zaprezentowana w poprzednim poście czarna bluzka posłużyła jako tło do zaprezentowania moich szydełkowych prac z ostatniego tygodnia.
Będę nadganiać zaległości....

Na początek chwalę się szydełkowym ponczo. Lekkim i delikatnym zrobionym z włóczki "Kotek", w tonacji czarno-szaro-białej. Wzór autorski, gdzieś w necie znalazłam schemat elementu, i tak zainspirował mnie do zrobienia ponczo.

Projekt 14/52 2015
 







Uwielbiam poncza, ... mogę je nosić i mogłabym je robić na okrągło (a już zrobiłam tego dziesiątki).
Wydaje mi się że do wszystkiego pasują i zawsze jest okazja do jego założenia :)

Lubicie tę cześć garderoby? Nosicie je? Robicie? Jeśli tak to jakie? Chętnie zobaczę wasze pomysły.

pozdrawiam
jjka

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...