czwartek, 23 czerwca 2016

"Podaj Dalej"

Zapisałam się do zabawy "Podaj Dalej" u Rudej z blogu Nie z Chin. Paczuszkę z prezentami otrzymałam już jakiś czas temu, więc z prezentacją muszę nadgonić.
Oto śliczności jakie do mnie dotarły :). Kosmetyczka oraz trzy cudne materiałowe tulipany. Ruda, ślicznie dziękuję!

 


Tak więc zgodnie z zasadami ogłaszam zabawę "PODAJ DALEJ" na moim blogu...
2 pierwsze osoby, które pod tym postem zamieszczą komentarz ze zgłoszeniem do zabawy otrzymają ode mnie upominek. Po jego otrzymaniu same organizują u siebie na blogu zabawę.
Kto chętny?? 

pozdrawiam
JJka

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no to skoro zdązyłam to chciałam dodać że śliczny upominek :) miałam przyjemność wymianki z Rudą i wiem na własne oczy że robi śliczne rzeczy :)

      Usuń
    2. jesteś pierwsza :) będzie dla Ciebie "podaj dalej" odezwę się na e-maila ;)

      Usuń
  2. czy i ja zdążyłam? Czy Twój się komentarz też liczy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie liczy :)
    Asa_6niebo jestes druga. Poprosze adres na mojego emaila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jupi:D już wysyłam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...