piątek, 17 czerwca 2016

Szydełkowe zakładki do książek

Sąsiadka poprosiła mnie o zrobienie pięciu zakładek do książki na koniec roku dla nauczycielek jej córki. No to takie powstały. Każda dla innej nauczycielki oczywiście. Mam nadzieję że będą się podobały.


A że w między czasie okazało się że Art-Piaskownica zorganizowała wyzwanie na zakładki, to tam moje prace wrzucam.

 

Mam jeszcze zaczęte zakładki w decoupage z materiałów tamtejszego sponsora Eco-Deco, ale jeszcze nie polakierowane, ... ale tak czy siak, nie zdążyłam :( . A ja osobiście poleciałam do stacjonarnego sklepu po drewniane zakładki... no cóż tak bywa, jak się nie ma czasu :(


Wszystkim Wam dziękuje za pozostawione komentarze, pozdrawiam
JJka

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajniutkie i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakładki :-) Fantastyczny pomysł na prezent dla nauczycieli.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) najbardziej podoba mi sie ta fioletowa pierwsza z lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe wszystkie a damulka jest naj .... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe zakładki - jak dla mnie świetny gadżet, lubię zbierać zakładki :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...