czwartek, 14 kwietnia 2016

Książkowo...

Musze się pochwalić... no po prostu muszę. To mój kolejny zestaw zakupionych książek z krawiectwa. Zestaw zobowiązuje, więc teraz będę się pilnie uczyć!
A tak na poważnie.... to zdążyłam już przejrzeć je tak na szybciutko.... i jest tam na prawdę sporo ciekawych i ważnych informacji dla szyjących. Polecam!

Poprzedni mój zestaw książek wyglądał tak:

 Teraz "migusiem" muszę to wszystko przeczytać i się naumieć ;). Bo mój kolejny egzamin już za rok. Przecież człowiek uczy się całe życie ;)

A taki zestaw zafundowałam sobie w związku z właśnie powracającym tematem "złotego pociągu"...
Jakoś interesuje mnie ten temat. Może z tego powodu że w latach 80tych ś.p.ciocia która w tych rejonach mieszkała i była żołnierzem w czasie II wojny - troszkę mi o tym wspominała....


Tak więc mam co czytać wieczorami, a Allegro i inne antykwariaty powinny zakazać mi do nich wstępu, bo nadal szukam innych tytułów.... ;)

Czy Wy też macie takie książkowe uzależnienie?
pozdrawiam
jjka

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że sporo ciekawych informacji o szyciu się dowiesz ;) A książeczki o tajemnicach fajne ;) Miłej lektury :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa lektura czeka na Ciebie. Oby Ci się lekko i przyjemnie czytało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw książek , ja osobiście każdą kwotę dozwoloną bym wydała w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW tylko pozazdrościć kolekcji, niezła ilość :)
    Zdradzisz gdzie to takie perełki w takich ilościach sprzedają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, aż tak dobrze nie ma żeby nabyć taki zestaw w jednym miejscu.... ale wystarczyła niepełna godzina na allegro ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...